دانلود فایل تجزیه و تحلیل انتخاب نوع راهبرد ورود به بازارهای بین المللی
در زمان حاضر، حضور شرکتها در بازارهای بین المللی برای دستیابی به منافع بیشمار آن ضروری می باشد و دولتها نیز در این خصوص مشوق شرکتها بوده و امتیازات مختلفی نیز برای شرکت ها قائل می شوند. تولید کاشی و سرامیک در کشور ایران از چند سال گذشته از لحاظ کیفیت و کمیت روند صعودی گرفته تا جایی که رتبه چهارم در مقدار تولید جهان را در به خود اختصاص داده است. در این میان هلدینگ صدرتامین دارای شرکتهای تولید کننده کاشی و سرامیک و 3112سال زنجیره تامین آن بوده و با توجه به رابطه نزدیک بین دو کشور قزاقستان و ایران به بررسی بازار آن کشور جهت انتخاب نحوه حضور در بازار قزاقستان پرداخته است.
تعداد مشاهده: 5145 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.pdf
فرمت فایل اصلی: PDF
تعداد صفحات: 9
حجم فایل:653 کیلوبایت
گارانتی بازگشت وجه
کد تخفیف خرید
نماد اعتماد الکترونیکی