تحقیق تقسيم بازار با استفاده از شبکه هاي عصبي مصنوعي

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته حسابداری (آموزش_و_پژوهش)

دانلود تحقیق با عنوان تقسيم بازار با استفاده از شبکه هاي عصبي مصنوعي

در قالب word و 49 صفحه

......فهرست......


1-مقدمه
2-تقسیم بازار و روش های آن
2-1-تقسیم بندی چند بعدی
2-2-مدل های طبقه پنهان
2-3-خوشه بندی فازی و هم پوشانی
2-4-تحلیل خوشه ای
3-شبکه های عصبی مصنوعی
4-تقسیم بازار با شبکه های عصبی مصنوعی
5-روش تحقیق
6-یافته های تحقیق
7-مقایسه با روش کامین
8-بحث و نتیجه گیری
9-منابع

 

بخشی از متن تحقیق

تقسیم بازار با شبکه های عصبی مصنوعی، سابقه طولانی در دنیا ندارد. به طورعمده، این روش در دنیا، از چندین سال پیش در مدیریت گردشگری به صورت گسترده آغاز گردید وپس از آن به سایر حوزه های بازاریابی نیز سرایت کرد. امروزه این روش در کنار روشهای آماری از شایعترین شیوه های تقسیم بندی مشتریان بوده وروز به روز در حال گسترش است.

در این تحقیق به دلیل ضرورت شناخت مشتریان هدف برای یک شرکت تولید کننده فرآورده های گوشتی، نیاز به استفاده از روشی مؤثر برای بخش بندی مشتریان احساس گردید و در نهایت روش تحلیل خوشه ای با شبکه های عصبی خود سازمان دهنده، که به خوشه بندی مشتریان اختصاص داشته ونمونه های زیادی از کاربرد آن در دنیا تجربه گردیده است، انتخاب و مورد استفاده قرار گرفت.

برای انجام تحقیق، در ابتدا معیارهای مفید در بخش بندی مشتریان مشخص شده و بر اساس  آن پرسشنامه ای طراحی گردیده است. پس از جمع آوری پرسشنامه ها و اخذ اطلاعات، با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی، مشتریان خوشه بندی گردیدند ودر نهایت نتایج به دست آمده مورد تبیین و تحلیل قرار گرفته است...

 

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته حسابداری (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 1390 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 49

حجم فایل:1,488 کیلوبایت

 قیمت: 55,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل