تحقیق پيش بيني فروش

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته حسابداری (آموزش_و_پژوهش)

دانلود تحقیق با عنوان پيش بيني فروش

در قالب word و27 صفحه

 

بخشی از متن تحقیق

وسيله اي ضروري براي عرضه محصولات جديد، برنامه ريزي توليد ، تعيين سطوح موجودي لازم و ايجاد روس توزيع مطلوب است . پيش بيني خيلي بالا در مورد تقاضا منجر به افزايش سرمايه گذاريهاي شركت در توليد مي شود وبا هدردادن  منابع مالي ، سود آوري را كاهش مي دهد از طرف ديگر پيش بيني  خيلي پايين  تقاضا نيز باعث ميشود شركت تحرك و سرمايه گذاري  و اقدامات لازم براي آينده را محدود كند.

بنابراين پيش بيني براساس تقاضاي واقعي صورت گيرد.

تخمين اندازه و سهم بازار

اندازه بازار به تعداد خريداران موجود بستگي دارد . خريداران موجود در بازار  داراي سه ويژگي هستند.

علاقه ، درآمد ودسترسي

براي مثال  موتور سيكلت 4 در نظر بگيريد . گام اول در خريد آن تخمين تعداد مصرف كنندگاني كه علاقمند به داشتن موتور سيكلت هستند كه اينان «بازار بالقوه » موتور ...

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته حسابداری (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 1393 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 27

حجم فایل:17 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل