تحقیق راهکارها و خط مشی در حسابرسی ها و بازرسی های داخلی

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته حسابداری (آموزش_و_پژوهش)

دانلود تحقیق با عنوان  تحقیق راهکارها و خط مشی در حسابرسی ها و بازرسی های داخلی،

در قالب word و 9 صفحه

 

بخشی از متن تحقیق

جدول و مواردی از نتایجی برای کانادایی ها در مارچ 2000 انتشار شد که شامل:استخوان بندی و کالبد مدیریتی برای دولت کانادا تقویت سپردن و تسلیم دولت برای بهبود مدیریت پیوسته و مسئولیت پذیری از نتایج بدست آمده آن در این متن ما نیازها لازم برای بهتر شدن و بهبود یافتن موقعیت تقویت وظایف بازرسی و حسابرسی ها داخلی را می شناسیم.

وظایف بازرسی های موثر و کارآمد داخلی از میان اراده و خواستن دولت سهم مهمی را برای موفقیت و دستیابی از استخوان بندی وستون اصلی میریت های دولتی دارد و از اهداف اصلی حمایت میکند.

 مانند ابزارها و وسایلی از :کنترل های مدرن و نتایج اولیه منطق با میریت.

بر طبق گذشته و تجارب،وظایف بازرسی داخلی در دولت فدرالی تمرکز و دقتی اصولی در گزارشهایی از شناسایی مشکلات و فراهم کردن توصیه ها و نظریه ها برای اقدامهایی چاره سازانه صورت داده است.در حالی که این موارد تا عناصر اصلی و مهمی از بازرسی ها حسابرسی داخلی ادامه داشت.

این سیاستها موقعیت ها و شرایط مجددی از وظایف و فراهم کردن خدماتی مطمئن برای مدیران ارشد بخش اداری اظهار و اثبات کرده است.

مخصوصا ،خدمات مطمئن، امتحان یا آزمایش اهدافی از شواهد برای جمع آوری و اطمینان مستقلی از تمارین و استرتژیهای صحت و درستی مدیریت ریسک هستند.

چارچوب کنترل مدیریت ، و اطلاعات مورد استفاده برای تصمیم گیری و گزارش دهی میباشد حسابرسی داخلی در ارزیابی که تمرکز بر بخشهای حمایتی (کمکی) مدیران میکند و گزارشی از عملکردهای واقعی و کمک در تصمیم گیری تشخیص برنامه ها یا نتایج روشهای متفاوت و مختلف می دهد.

ایجاد اطمینان توسط حسابرسان داخلی از طریق فعالیت حسابرسان و همچنین ایجاد اعتماد به نفس مدیران در صحت و درستی فرایندهای مدیران در داخل سازمان.

ما همچنین مدیران را در تشخیص و تصمیم گیری در جایی که سازمان در شرایط ریسک و بدون پشت و پناه است و حمایتی از آن صورت نمیگیرد هدایت میکند تا اقدام چاره ساز و مناسب و مفیدی در این زمان صورت بدهند. در همین ارتباط تامین اطمینان به شرایط و زمانی وابسته است.

منطقی از ریسک بالا و ادارات مالی بنیادی و توجه دقیق به نیاز سیستم های مدیریتی در فرایند های تشخیص ریسک های اداری و سازمانی برای تضمین کردن و مراقبت از آن، که اطمینان فراهم کردن در این مناطقی که هنوز باآن مرتبط میباشد...

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته حسابداری (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 1490 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 9

حجم فایل:9 کیلوبایت

 قیمت: 15,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل