فایل حقوق و دستمزد کامل به همراه فایل اکسل

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته حسابداری (آموزش_و_پژوهش)

دانلود تحقیق با عنوان  پروژه حقوق و دستمزد کامل به همراه فایل اکسل،

در قالب word و 19 صفحه

 

بخشی از متن تحقیق

با توسعه و گسترش سازمان ها وموسسات صنعتي و بازرگاني در جوامع مختلف دامنه بهره گيري از علوم مالي به نحو قابل ملاحظه اي افزايش يافته است.استقرار و اموزش سيستم حقوق و دستمزد جزء فعاليتهاي ضروري مي باشدكه بر پايه ان نيروي انساني در سازمان ها شكل مي گيرد.

از زماني كه فرد به اجتماعي زندگي كردن روي اورده به وسيله كار كردن هزينه زندگي خود و خانواده اش را تامين كرده از همين منظر مفاهيم كارگر و كارفرما «دريافت و پرداخت»تحقق يافته است.از طرفي بدون شك حقوق و دستمزد يكي از مهم ترين تدابيري است كه به جهت انگيزش كاركنان در سازمان به كار گرفته مي شود زيرا به عنوان يك ابزار اساسي براي رفع نياز هاي اوليه و ثانويه در سلسله مراتب نياز هاي انساني مي باشد.بنا براين حقوق و دستمزد مهمترين مسئله است كه توجهشاغلان را در مسير زندگي كاري به خود مشغول مي دارد.امروزه مديريت حقوق و دستمزد يكي از مسائل پيچيده و فوق العادهبا اهميت سازمان ها مي باشد و يكي از وظايف عمده مديريت حقوق و دستمزد طراحي و اجرايي سيستم هاي جبران خدمت يا حقوق و مزايا است.

حقوق عبارت است از «مقرري ثابتي كه معمولا به طور ماهيانه به كارمندان پرداخت مي شود. و دستمزدبه مزد ساعتي يا روزانه كارگران اطلاق مي شود. از طرف ديگر عبارتند از وجه نقد يا هر گونه مزاياي غير نقدي و يا مجموع انها كه كاركنان در مقابل انجام كار از كارفر ما دريافت مي دارند...

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته حسابداری (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 2108 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word

تعداد صفحات: 19

حجم فایل:83 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل