پاورپوینت روانشناسی رنگ ها در تبلیغات، بازاریابی و برندینگ

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته معماری (آموزش_و_پژوهش)

مــشــخــصـاتِ فـایــل :
موضوع : روانشناسی رنگ ها در تبلیغات، بازاریابی و برندینگ
فرمت فایل : پاورپوینت ( PPT ) قابل ویرایش
تعداد اسلاید : 28
قابل ارائه و مناسب بعنوان تحقیق کلاسی

بخشی از متن این پاورپوینت :

از روانشناسی رنگ ها چه می دانید؟
تعریف رنگ: در سال 1666، اسحاق نیوتن، دانشمند نامدار انگلیسی، کشف کرد که چنانچه نور خالص سفید از یک منشور عبور داده شود، به رنگ‌های قابل رؤیت تجزیه می‌شود. نیوتن همچنین کشف کرد که هر رنگ از یک طول موج منحصر به فرد تشکیل شده و قابل تجزیه به رنگ‌های دیگر نیست.
آزمایش‌های بعدی نشان داد که با ترکیب نورها می‌توان رنگ‌های مختلف را ایجاد کرد. برای مثال، نور قرمز در ترکیب با نور زرد، رنگ نارنجی را به وجود می‌آورد.
رنگی که بر اثر ترکیب دو رنگ دیگر به وجود آید را ترکیبی می‌گویند. بعضی از رنگ‌ها، مثل زرد و ارغوانی، در صورت ترکیب شدن، همدیگر را خنثی می‌کنند و نور سفید می‌سازند. این رنگ‌ها را نیز رنگ‌های مکمّل می‌نامند....

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته معماری (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 2388 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 28

حجم فایل:1,024 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل