pdfکتاب زمینه ها، عوامل و بازتاب جهانی انقلاب اسلامی ایران (رهیافت فرهنگی)

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » 🔺درسی

پی دی اف کتاب زمینه ها، عوامل و بازتاب جهانی انقلاب اسلامی ایران (رهیافت فرهنگی) نوشته مصطفی ملکوتیان است.

کتاب زمینه ها، عوامل و بازتاب جهانی انقلاب اسلامی ایران (رهیافت فرهنگی) کمک می‌کند نسل انقلابی امروز با یکی از بزرگترین پدیده‌های تاریخی قرن یعنی انقلاب اسلامی بیشتر آشنا شود.

درباره کتاب زمینه ها، عوامل و بازتاب جهانی انقلاب اسلامی ایران (رهیافت فرهنگی)

کتاب زمینه ها، علل و عوامل وقوع و بازتاب جهانی انقلاب اسلامی ایران (رهیافت فرهنگی)، با نگاهی تحلیلی و اصولی به مباحث فرهنگی انقلاب اسلامی از طریق بررسی پیشینه تاریخی سرزمین ایران و قدرت سیاسی و اجتماعی در دوران پهلوی اول و دوم شکل گرفته است.

در کتاب زمینه ها، عوامل و بازتاب جهانی انقلاب اسلامی ایران (رهیافت فرهنگی) توجه ویژه‌ای به رهبری‌های حکیمانه امام خمینی (ره) و بازتاب نظری و عملی انقلاب اسلامی در جهان وجود دارد و در پیوست کتاب بحثی درباره «انقلاب‌های رنگی» در آسیای مرکزی و قفقاز و تمایز آن‌ها با انقلاب‌های واقعی آمده است. در این کتاب سعی شده است به شکل اصولی انقلاب ایران و تاثیر آن در جهان بررسی شود. 

کتاب در ۱۲ فصل گردآوری شده است: «تحلیل وقوع انقلاب اسلامی»، «معرفی چند دیدگاه مشهور فرهنگی»، «پیشینه تحولات کشور»، «صفویه و نقش بارز فرهنگی و سیاسی آن در تاریخ معاصر کشور»، «دوره قاجار و حرکت های انقلابی»، «قدرت سیاسی و ویژگی ها و اقدامات آن» ، «دوره سلطنت رضاشاه» ، «دوره سلطنت محمدرضاشاه»، «نیروی اجتماعی و ویژگی ها و اقدامات آن» ، «آرمان انقلاب اسلامی»، «رهبری امام خمینی (ره) در انقلاب اسلامی؛ روش ها، راهبرد ها و کارکرد ها»، «امام خمینی (ره) و رویدادهای بزرگ ایران معاصر (پیش از انقلاب اسلامی)»، «گسترش روحیه انقلابی و وقوع انقلاب»، «محورهای مختلف در بازتاب های نظری و عملی انقلاب اسلامی» و «انقلاب اسلامی، نظام بین الملل و آینده غرب» از جمله عنوان‌های مطالب این کتاب است که دید وسیعی به مخاطب می‌دهد. 

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » 🔺درسی

تعداد مشاهده: 521 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 249

حجم فایل:19,805 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل