PDF کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی برنامهریزی و کنترل نوشته هلن میک و ریچارد میک ترجمه اعرابی
PDF کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی (برنامه ریزی و کنترل)
نوشته ی هلن میک و ریچارد میک
ترجمه ی سیدمحمد اعرابی و سعیده امیدی
تعداد صفحات :415
پی دی اف کتاب مدیریت استراتژیک بازاریابی (برنامه ریزی و کنترل)
کتاب حاضر ترجمه یکی از کتاب های درسی مؤسسه چارتر بازاریابی در زمینه مدیریت استراتژیک بازاریابی است. موضوع اصلی کتاب حاضر، مدیریت استراتژیک بازاریابی با تأکید بر بخش های برنامه ریزی و کنترل استراتژیک بازاریابی می باشد. مدیریت عملیاتی بازراریابی به عنوان پیش نیاز به عنوان پیش نیاز برای بهره برداری کامل این کتاب در نظر گرفته شده و محورهای زیر مورد تأکید خاص قرار گرفته اند:
- ایجاد و توسعه یک نگرش معطوف به آینده از طریق تکنیک های مختلف پیش بینی.
- خلاقیت و نوآوری.
- تعیین علامت تجاری.
- اجرا و کنترل برنامه ها که 15درصد از مطالب را دربر می گیرد.
- به کارگیری و ارزشیابی ابزارها و تکنیک های بازاریابی.
فهرست مطالب:
فصل 1: برنامه ریزی رهبری بازار و فرآیند بازاریابی استراتژیک
فصل 2: تجزیه و تحلیل بیرونی
فصل 3: تجزیه و تحلیل درونی
فصل 4: ابزارهای ممیزی
فصل 5: تجزیه و تحلیل مالی و تکنیک هایی برای توسعه نگرش معطوف به آینده
فصل 6: قصد راهبردی
فصل 7: خلق مزیت راهبردی
فصل 8: توسعه یک جایگاه رقابتی ویژه
فصل 9: اجرا و کنترل
پیوست ها
پیوست 1: پاسخ ها و آماده سازی ها
پیوست 2: اطلاعات مربوط به برنامه آموزشی و فهرست خواندنی
تعداد مشاهده: 41 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:
فرمت فایل اصلی: PDF
تعداد صفحات: 415
حجم فایل:67,267 کیلوبایت